يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ 08 September 2024
سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۳۳۶۵
تلخ‌ترین خبر این روزها بود؛ تصادف شدید بین مینی‌بوس و تریلر در جاده‌ی شوشتر که به کشته شدن ۱۶ و زخمی شدن ۸ نفر منتهی شد.

صبح روز سه‌شنبه هشتم شهریورماه تصادف شدید در جاده شوشتر- گاومیش‌آباد باعث کشته و زخمی شدن ۱۶ نفر از شهروندان خوزستانی شد.

 

روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از گزارش شدن این حادثه در ساعت ۵:۵۷ دقیقه خبر داد و اعلام کرد ماموران امدادی اورژانس پس از حضور در صحنه، مصدومان تصادف را به مراکز درمانی انتقال دادند.

 

به‌گفته‌ی عارف شرهانی، مدیر روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در تصادف مینی‌بوس و کامیون در جاده‌ی شوشتر- گاومیش‌آباد روز سه‌شنبه ۱۶ نفر کشته و ۸ نفر زخمی شدند که در بیمارستان‌های استان بستری هستند. از مجموع فوتی‌ها ۱۰ نفر زن و ۶ نفر مرد هستند که هویت یک نفر از آنها معلوم نیست.

 

سرهنگ دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان نیز ساعت ۹ و نیم صبح امروز در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره‌ی تصادف توضیحاتی داد و گفت: «مینی‌بوس حامل کارگران فصلی زمین‌های کشاورزی شهرک شرافت در حال حرکت و عبور از جاده‌ی کمربند شوشتر بود و یک دستگاه از سمت اهواز در مسیر مقابل حرکت می‌کرد که متاسفانه مینی‌بوس به‌دلیل نامعلومی از مسیر خود خارج می‌شود و با تریلی برخورد می‌کند.»

 

او علت تصادف را خطای راننده‌ی مینی‌بوس عنوان ولی تاکید کرد دلیل رخ‌داد این اشتباه باتوجه به شواهد صحنه و پرسش از مجروحان، به‌طور قطعی مشخص و اعلام خواهد شد.

 

دولتشاهی که پیش‌تر تعداد تصادف‌های فوتی در استان خوزستان را نگران‌کننده عنوان کرده بود، درمورد این حادثه گفت: «هرچند جاده‌ی اصلی و کمربندی شوشتر جداکننده ندارد، ولی عرض جاده و شانه‌ی آن زیاد است و علائم و تابلوهای محدودکننده‌ی سرعت و لرزاننده هم وجود دارد. از طرفی طی یکی دو سال اخیر در این محور تصادف شدید نداشتیم چون در حاشیه‌ی شهر و قوس قرار دارد و سرعت اغلب خودروها پایین است.»

 

 

حجم ویدیو: 19.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:45 دانلود ویدیو
برچسب ها:
ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

بررسی نفرات برتر کنکور ۱۴۰۳ چه می‌گوید

کدام عدالت آموزشی؟!

بازار سیاه خرید و فروش اعضای بدن؛ روایت یک واسطه از پشت پرده خرید کلیه

ماجرای مرد اماراتی که در ایران دنبال خریدن کلیه است

زندگی